ezgilibaby Kızlar nasılsınız ne var ne yok bulantılar ne durumda biz bu gün 14+0 olduk devam ediyor 😞cinsiyetleri öğrendiniz mi alışveriş falan yaptınız mı merak ediyorum 😍😍
35ilknur35 ezgilibaby sanırım herkes aynı heyecanı yaşıyor 15+1 oldum bende Aralık sonu da olabilir Ocak başı da bakalım sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum. Bir kaç parça bişey aldım kendime engel olamadım sanırım en keyifli alış veriş bebek alışverişiymiş onu anladım önümüzdeki aydan sonra artık başlamayı düşünüyorum eksikler çok anca bitiririz diye düşünüyorum hele bide yıkayıp ütülemek en çokta onlar heyecanlandırıyor beni Allahım sağ Salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🙏🏻❤️❤️❤️
Brcum10 ezgilibaby 12+4 olduk. Bulantılar tam gaz devam . Doktorumuz yüzde 67 kız dedi ama ben daha bekleme taraftarıyım. Bakalım hayırlısı olsun da. Önce şu bulantılar geçsin yaa
annemsii ezgilibaby meraba bizde 11+3 olduk salı günü gidicem kontrole umarım söyler doktor cinsiyetini
Yaseminpinar ezgilibaby Bizde 13 olduk bugün :)) Cinsiyet belli olmadığı için şimdilik biberon seti, banyo ihtiyaçları, temizlik malzemelerini aldık. Sağolsun eltimden de yeğenlerimizden kalan eşyaları toparladık. Beklemedeyiz bakalım cinsiyeti 😊
Semanurakyel 13+1iz bizde bugun ama cinsiyet söylemedi doktorumuz 10 gün sorna tekrar gidicem belki söyler 😊 benim aldığım tek şey 1 tan3 patik oda heves 😊
ezgilibaby Semanurakyel bizede net birşey demedi ne yazık ki bende o yüzden alamadım emin olmadigim icin
ezgilibaby 35ilknur35 kesinlikle katılıyorum canım bende en son çeyiz alışverişini yaparken çok heveslenmiştim ama bu bambaşka Rabbim hayirla kucağımiźa almayı nasip etsin inşallah 😍
ezgilibaby Brcum10 bulantılarla bizim de başımız dertte kimisi 12 haftada geçer dedi ama ne yazık ki 😞
Nghnkrmzrk 4 gun falan once ozel e gittim %100kiz dedi ama cok erkek bilemiyorum dohru mudur değişir mi
Brcum10 Nghnkrmzrk bende özele gidiyorum cnm. Doktorum tahminde bulunmamı ister misin dedi eğer yüzdelik oranı çoksa söyleyin ama değilse kafa karıştırmasın dedim. Beni de ikilemde bıraktın burcu dedi güldü :) söyliyim mi söylemiyim mi dedi söyleyin dedim değişirse de değişir dedim. Şuan bir pipi oluşumu göremiyorum yüzde 67 kız dedi :)
ezgilibaby Nghnkrmzrk %100 demesi ne kadar doğru bilemedim canım daha 12 haftalıkken bu kadar kesin konusulmuyor diye biliyorum
ezgilibaby annemsii merhabaaa 😍bende o umutla gittim 2 hafta önce ama yüzde elli şu an bi sonrakinde bakalım kendini adepte etme dedi ay sonuna gidecegiz inşallah
ezgilibaby Brcum10 en önemlisi sağlıklı olsunlar da bizimkisi merak iste hayirla kucağımiźa alırız inşallah 😊
Brcum10 ezgilibaby yok cnm ya geçmiyor. Kötü olan tarafı artık bebek benden beslenmeye başlıyor ama ben birşey yiyemiyorum makarna harici
ezgilibaby Brcum10 bende ayni ama yine sen makarna yiyebiliyormusun ben herşeyden tiksiniyorum hala annemde öyle geçirirmiş genetik olduğuna inaniyorum bizde bulantılar geçince yeriz inşallah bebisler beslenir
Brcum10 ezgilibaby inşallah Canım :) alışverişi de sormuşlar yukarda. bende 13 tane zıbın aldım :) beyaz renk cinsiyet değişme ihtimalini göz önünde bulundurarak beyaz aldım. Ayrıntılı alışverişi sonra yapıcaz bakalım
ezgilibaby ezgilibaby nerden aldın canım sen ben e bebeğe bakayım diyorum ama emin olamadim nasıldır diye