DevranBoran Orada staj gördüm doktorların hepsi birbirinden iyi ☺️ Kadın Doğumda derya hoca var 2 tane ikiside birbirinden iyi başarılı ☺️ Sinan bey var oda öyle alanında uzman çok iyi doktorlar 😊
elmdmrrr o hastaneye gittiğime binbir pişmanınnn ihmal yüzünden 5 aylık beneğimi kaybettimmmm bidahada önümden dahii geçmemmm
DevranBoran Melekycl Rica ederim ☺️☺️ Doktor değiştiredebiliyorsunuz gidin bakın derim memnun kalmadığınız polikliniği başka birine giriş istersiniz ☺️