Ben Eskişehir’de yaşıyorum doygunuma 37 gün kaldı yani programın dogum hesaplama tarihine göre Eskişehir şehir hastanesinde Doğum yapmaya karar verdim ve çok korkuyorum ilk gebeliğim ve 21 yaşındayım özellerde çok pahalı olduğu için devlette karar kıldım Osmangazi araştırma hastanesi çok çok kötü psikolojimi çok bozdurlar şehir hastanesinde Doğum yapan var mı