Kasılmalarım olduğu için bu ilacı kyllanmaya başladım. Sanki ilacı kullandığımdan beri bebeğin hareketlerini daha az hissediyorum. 22 haftalık şimdi. İlaçtan mı azaldı, yoksa kasılmalarım hafiflediği için mi ben az hissediyorum? Bu durumu yaşayan var mı?