Bende doğuştan rahim terliği var üstelik doktorları şaşırtacak şekilde bir terslik. Hangi doktor untrasonda baksa 10 dk inceledi çok ilginç diyerek. 22 haftalık ikinci bebeğime hamileyim. 😊 Terslik benim anne olmama engel olmadı. Olsaydı zaten tedavisi olmayan birşey bu. Yani ters olan düzeltilemiyor bildiğim kadarıyla. Eğriliğinde engel olacağını hiç sanmıyorum. Rabbim ol deyince olacaktır. 😊 Olmuyorsa da onun taktirine içtenlikle güvenelim canım. Çünkü biliyorsun biz onun değerlileriyiz ve bizim için en güzel olanı o bilir. 😊 😇