Kizlar bn 22+4gunluk hamileyim ara ara vajinamin ic kisminda agri oluyor doktora soylerim enfeksiyondur dedi ilac fln verdi kullandim testler yapti ve temiz cikti enfeksiykn yok yani ama hala agriyor sanki icerde asagiya dogru bi baski oluyor hamile kalmadan once adet oldugum zamanlar bu agrinin aynisi oluyodu simdi neden oluyor anlamiyorum sizde yasadinizmi bu sorunu erken dogum olur diye korkyyorum🙇♀️