Hazelkrnz Kızlar 27 haftalık gebeyim şuan. 8 de uyandım bu saat olmuş 1 kere az bişey vurdu gibi oldu oda net değil, sizce niye olabilir. Kendimi de çok yormuyorum. Rahatsız ediyorum iki kere vuruyorum yine çok hafif haraketi.
Zuleyha18 Hazelkrnz Geçen benim de öyle oldu ben dürtmeden hareket etmedi hiç endişelenip doktora gittim ama şükürler olsun iyiydi canım hatta doktora gitmek için yola çıktığımız da hareket etmeye başladı cadı 😂 şimdiden parmaklarında oynatıyolar bizi 🙈
Hazelkrnz Zuleyha18 ay sorma valla ilk zamanlar bi an önce haraket hissetsem rahatlarım dedim,şimdi yine 2 3 saat haraket olmasın noldu acaba diye oturup onu izliyorum, anne olmak ne kadar güzelse o kadarda zor 🤷♀️