Merhabalar ben 2 ay 12 günlük gebeyim. Gebze’de yaşadığım için buradaki özel medical park hastanesini tercih ettim evime daha yakın olduğu için. Ve bi doktor önerisi aldım bu süreçte hep ona gittim fakat doktorum bana ne bi öneride bulunuyor nede yapmam gereken yemem içmem uzak durmam gereken şeyleri söylüyor yani her gittiğimde ultrasona bakıp yolluyor sadece benim doktorum mu böyle . Bu ilgisizlik mi sizce değiştirmelimiyim tecrübesizim tedirgin oluyorum 22 yaşındayım ilk defa yaşıyorum sonuçta