Gkayra Benim sabah 5.30 da nişanım gelmişti,gün boyu düzensiz ve ağrısız kasılmalarım olmuştu karnım taş gibi oluyordu.Gece 2 gibi de sancılarım başlamıştı.Bu sefer karnım sertleştiğinde hafif ağrım oluyordu 3.30 da hastaneye giriş yapmıştım 11.40 ta da kızım doğmuştu 😊