Efulice Yemeyin bence sabredin her şeyi bebeklerimiz için yapıyoruz. Benim de canımın istediği çok şey var hepsini tek tek yazıyorum doğumdan sonra bol bol yemek için :) Ben şu kadar yedim bişey olmadı diyenleri de anlamıyorum çok zararlı olduğu söyleniyor. Bebek doğmadan, büyümeden anlaşılmayabilir. İleride karşımıza sebebini anlamadığımız sorunlar çıkabilir bu gibi zararlı şeyler yüzünden...