Kızlar beklemek çok yorucu artık varmı hiç belirtisi olmayıp doğum yapan
Benim de beş günüm var ama tık yok 😊 Beklemek sıkıcı geliyor artık
Gulseni evet hem yorucu hem zor gleiyor bana da beklemek sanki dogmicak gibi :))