Bugün itibariyle 39+4 olduk, şimdi muayeneden geldim, sancı falan yok. Günüm 16 sında doluyo, çatı muayenesi falan da olmadım. Doktor 16 sına kadar gelmezse sezeryanla alacak. Sancı yoksa açılmam yok mudur, sancı çıkınca mı bakılıyor alttan. Ben normal istiyordum hep, fazla kalırsa çocuğun riske gidebileceğini söyledi. Ne yapacağım ben şimdi 🤔