Tugba2617 Selam kizlar, benim gibi ayni agrilari hisseden varmi ? Dun geceden beri sadece ayni yerde ve tarafta bi agri var gelip gelip gidiyor . Boyle karnimin sol alt Tarafinda. 1 cm acikligim var, dogum sancisi degildir demi ?
Suleeebetul Tugba2617 bn de 36. haftaya girdim bugün karnım çok ağrıyo baştan beri doktor cihazı sol tarafıma tutunca orası çok ağrıyo dedm bebeğin başı dedi sizin de öyle olabilir bebeğin kafası baskı yapıyodur belki
Tugba2617 Suleeebetul tesekkur ederim canim cevabin icin, vallah bilemiyorum zaten bu cocuk basindan beri hep sol tarafima yapiyo ne yapiyosa agrisini baskisini😂😂