Merhaba anneler :) Bizde 8 hafta 5 günlük olduk bugün çok şükür, sabah sağ kasığımda seerlik ve şişlik olduğunu farkettim. Hem gözle görülebilir, hemde dokunulduğunda hissedilirdi. Biraz tuvalete sıkışma yaşadım,bundan dolayı olabilirmi diye düşünüyorum,çünkü ihtiyacımı giderdikten 10 dakika sonra herşey normale dönmüştü. İçinizde bu tarz birşey yaşayanlar varmı acaba? Varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏