Selime13 kan aldırmak tan korkan biri olarak spinal diyorum çünkü hissetmiyorsun süreç güzel bebeğini görüyorsun boşuna tamamen uyumak uyanma süreci falan gerek yok yani muhabbet ede ede bebegimi hemen görmek her anı hatırlamak mükemmel di detay sormak istersen yazarım 😀