Gulshahs 27+4 günlük ikiz hamileyim ve geceleri çok zor uyumaya başladım.Mesela asla uykum gelmiyor😞Yattığımdada sadece sağa ve sola dönerek yatabildiğim için heryerim ağrıyor,uyku problemi için erken değilmiydi daha?
humaninannesi61 Gulshahs Bende 27+3 🤰 Aramızda 1 güncük varmış😍 Ben sola da yatamıyorum. Sadece sağ. Uyandığımda çoğu zaman bacağım uyuşmuş oluyor. Her tuvalete gitmek için uyandığımda da bir daha uyumam yarım saat 1 saatimi alıyor nerden baksan🤦🏼♀️🤦🏼♀️
cevriyetoy Gulshahs 23+1 deyiz bizde o problem bende de var gece bi lavoboya kalkıyorum sonra uyuması 1 saat zaman alıyor. Gece çok bölük pörçük uyuyorum bende
Gurbettebianne Gulshahs bende de var maalesef canım Ve kötü bişe .25+3 üz 🙏 Çünki bazen sabah 4leri görüyorum. Yatağa 12, 1 de girsem dön dön dön dön sabah oluyor . Zaten sola alışkın değilim ama gebelik basından beri sola yatıyorum .ve ısrarla uyumaya çalışıyorum 🤷♀️ Ama maalesef her gece aynı ... Bazen diyorum keske gece olmasa gündüzden ilerlesek 😊 keske bu sorunumuz geçse 🙏 humaninannesi61 cevriyetoy
Gulshahs Gurbettebianne dün akşam biraz dışarı çıkıp yürüdüm yorulmuşum galiba ki uykum geldi🙄 öyle güzel uyumuşum ki😂