Sevaldemir Zeynep81 39+0 sancı yok, kasılma yok, göbeğim aşağıda düşmedi son gün 20 temmuz doktorum bekleyecek o güne kadar gelmezse 41.haftayı da bekleriz birkaç gün yine gelmezse suni sancıyla başlatırız dedi. Sabırsızlanıyorum artık😍
Zeynep81 zezeeyyy bende şimdi nst girdim r hafta daha bekleyecekler cuma günü yatış suni sancı ile doğurtacaklar
Zeynep81 Sevaldemir aynen benimde 40 oldu hala sancı be başka bir belirti yok bir hfta daha beklehelim suni verelim dedi