Yo-si47 Merhaba arkadaşlar 14 haftalık gebeyim tansiyonum çok düşüyor ayakta duramıyorum bunu yaşıyan arkadaşlar var mı acaba🤔
Rabia83 Yo-si47 7+2 tim canım benim de öyle sağlık ocağıma kayıt yaptırmaya gittiğimde 8e 4 tü ama sallıyor insanı hakikaten ben hemen ağzıma bişey atıyorum
Akademisyenanne Yo-si47 benim de hep dusuk. Cok sarsiliyorum. Bir anda dusuyor. Nerde ne zaman duscegi belli olmuyor. 14+6’yiz. Dusuk tansiyonun erken gebelik riski oldugu soyleniyor. İnsallah boyle olmaz.
2lokummannesiii Yo-si47 9-6 nın aşağısı düşük tansiyon oluyor. 9-6 normal olarak kabul ediliyor. Tuzlu bir şeyler ye düzene girer.