blgkstk Arkadaşlar hangi saatlerde yaptınız hangi doktor nasıl ilgilendi odalar kaçar kişilik ne kadar kaldınız tecrübenizi aktarır mısınız?
seyma281015 blgkstk Bende orda yapacağım inşallah. En başından beri oraya gidiyorum doktorumu da hiç değiştirmedim Elif Nazlı Çetindağ. Yalnız Doğumum bayrama denk geldiği için doktorum izinde olacak 😔 kuzenim orda Doğum yaptı memnun kaldı.
blgkstk seyma281015 Ben kendi doktoruma danistigimda nöbetçi kimse o doğum yaptırır bizler hususi girip yaptiramiyoruz demişti. Size doktorunuz yaptırırım mi dedi?
seyma281015 blgkstk Doğumhanede olduğum güne ayarlarız yatışını yaparız suni sancı veririz dedi. Özel olarak doğumuma gelmeyecekti yani. Çünkü ben çok istedim başından beri onun girmesini. Nasip olmayacak