Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba, yaklaşık 3 gün önce serklaj oldum. Doktorum serklaj sonrası 3 günde bir malatyan endol kullanmamı istedi, fakat etrafomdaki insanlar endoluün makattan değil vajinadan alınması gerektiği konusunda aklımı çok karıştırdı. Daha önce kullanan var ise doktorumu aramasan önce bana yardımcı olabilir mi ?