PnarGr 17 haftalıkken gittim saglık ocagına ilk dozunu yaptılar canım 2. Doz 1 ay sonra işte bana dedi 5 doz yapılıyo normalde bazıları 3 doz yanı 3. Dozu dogumdan sonra yaptırıyolar bazılarıda 2 dozla kalıp geri kalan 3 dozuda 2. Gebelıgınde yaptırıyolar