Durumm Ben normal doğum yaptım çok dikişim vardı.Ama iyileştikten sonra eşimle herhangi bir sorun yaşamadık canım.Hem azıcık genişlese ne olur ki,bebeğimizi doğurdum sonuçta.İkimiz için de en sağlıklı olanı yaptığıma inanıyorum,yeter ki meleğim iyi olsun 😊 Şuan ikinci bebeğime hamileyim 31 haftalık,Allah izin verirse bir aksilik çıkmazsa yine normal doğum yapmak istiyorum.