Kızlar 21 haftalık hamileyim çok fazla kasık ağrım var oturamıyorum uzanamıorm sürekli ağrıyor doktora gittim idrar yolunda enfeksiyon çıktı dedi idrar kültürü verdim onun sonucuna göre antibiyotik tedavisine başlıcam dedi korkuyorum şuan hiç bu durumu yaşayan oldu mu antibiyotik kullandınız mı