1195 37 haftalik hamileyim normalde cok hareketli bir bebegim var ama son zmanlarda karnim taş gibi sertlesiyor hareketi kesiyor bugün daha da cok sert karnim bunu yaşayan varmı
2kezanne 1195 seni zorluyorsa tas gibi kesilmen sancin olabilir o yuzden bebek toplaniyor olabilir nstye girmen lazim
TUMES 1195 aynı durumdayiz gibi bnmde bebegim hep karnimin ortasinda tas gibi çokta hareketi yok ne agrim var ne kasiklarimda baski sancimi oluyormus yani pazartesi gunu gidicem doktora kötude hissetmiyorum kendimi bilemedim yâni
Nergis34 1195 doktora gitmen gerek bendede oluyor aynisi nts de sancim cikti Doğum sancilarim ufaktan baslamis
Sedayt 1195 benim 2 gün önce nstde ufak sancılarım vardı zaten başlamış sancılarım ama gitmedim şuan biraz daha iyi ama tekrarlarsa gidicem canım
1195 Nergis34 bnm ara ara sancim gelio ama ben sancidan cok Nişan yada su bekliyom o yüzden pek üzerinde durmadim bugün cok serlesiyo karnim
Nergis34 1195 herkesde aynı sey olmayabilir ama canm. Ablamin ne suyu geldi ne nişanı sanciyla gitti kasilmylq doğuma aldilar
YelizCihan Aynı durum bendede var canım ve daha önce nst girmedim haftamız da aynı, kafam karıştı doktor a gidip gitmeme konusunda. Yalancı sancı olabilir diyorlar bilmiyorum napcağımı 🤷🏻♀️
TUMES 1195 ozman yazarim sana ben neymis ne degilmis diye bende bilmiyorum ki yönlendireyim soyleyeyim birseyler
TUMES 1195 canm doktordan simdi geldim normal o sekilde olmasi doğum. Pozisyonunda sığmıyor karnına korkmak endiselenecek birsey yok dedi. Bilgin olsun