Esrasrgn Artık doğuma çok yakınız🙈 sabırsızlıkla oğluşumu bekliyorum çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorum 🙈 sizde durumlar nedir bu haftalarda bizi neler bekliyo 🤗
Deletedmom0333 Esrasrgn benımde 34+3 ökdürüyprum sezeryan olacagım inşllh o zamana gecer dua edin kızlar 😣😥
Tuaa15 Esrasrgn bizde 35+4 dün kontrol vardı 1 defa 100 ü gordu sancım ama büyütülecek bişey değil dedi doktorum
Esrasrgn Aysgll18 kesinlikle sıcaklardan artık uyuyamıyorum sağa sola dönmekte artık güçlük çekiyorum biran önce zaman dolsa da yavrularımızı kucaklasak artık😁
Deletedmom0333 Esrasrgn bende 34 +3 haftalık hamıleyım öksürügüm var inşallah sezeryan tarıhıne kadar atlatırım dua edin 🙇
Busepnr 35+4 benim de bel ve kasıkkk ağrılarım var sanki adet olacakmışım gibi doktorum izne çıktı . Çok korkuyorum şu sıralar Doğum falan yaparım diye . 🥺 yani bu süreçte bu sancılarla ne yapılmalı bilmiyorum 😣
Esrasrgn Busepnr yinede başka bi doktora görünebilirsinz sancılarınız için. Bende hala sancı falan yok şuan için
Kbryldrmr Busepnr bende aynı durumdayım yarın 34. Hafta bitiyo ve 2 gündür yalancı sancılarım oluyo doktorum haftaya kadar izinde ne yapıcaz bilmiyorum
Esrasrgn Deletedmom0333 canım süt bal zencefil iç hiç bişeyin kalmaz allahın izniyle banada hamileliğimin başında olmuştu doktorum bunu önermişti geçirmişti çok şükür