snykz Arkadaşlar yaşayanınız var mı belki normaldir ben bilmiyorumdur. Rahim agzı çevrem bartholin bezleri çevrem biraz makat çevrem şiş durumda bebek büyüdüğü için baskıdan mı acaba birkaç gündür şişlik var doktora sormalımıyım?
Esesen snykz kuzum çok genel bir konu değil ya insanlar belki o yüzden yazmıyor mesela ben 20 haftalığım o yüzden yorum yapamıyorum. Benim ağda yapınca baya şişiyor bi onu biliyorum yani
snykz fts01 enfeksiyon gibi değil de sanki baskı şişliği gibi agrısız sancısız kokusuz... Hiç bilmrdigim konular ya 😔
Tugba12345 Benim vajina dudak kısmım şis varis falan diyolar ama bilmiyorm.baskidan dolayi oluyomua biraz acı veriyor.anlattgnz seyle ayni sorun mu bilmyorm ama.dogumdan sonra geciyomus
Hazelkrnz snykz benimde oluyor bende mantar var ama kaşınıyor arada kalıyorum o yüzden şişiyor olabilir ama bence ağrı sızı yoksa önemli olmayabilir kafana çok takma canım doktora gittiğinde yine sorarsın 😊