Eagle564 Arkadaşlar kabızlık çeken kadınların normal doğumu daha kolay olur diye duydum. Bu doğru olabilir mi?
M-Ali 25agustos aaa evet bu mantıklı doktor bile ıkınırken dedi ki kabız olmuşsun ki ikin dedi bende dedim ki hocam ben hiç kabız olmadım ki🤭🤣🤣🤣
Denal 25agustos bnde 34+3um sanırım bizim sizinle aynıydı yine konuşmuştuk kullnaici adınız tanıdık geldi animsadm gibi....sağlıkla kucaklarimizia alırız insallah