Masalmila Deletedmom293 benim hep aşağıdaydı hala öyle hiç çıkmadı çok yürümicen yatıcan genelde bide ayaklarını yukarı kaldırıp yat sürekli doktorum bana hep öyle dedi şuan 36+3 haftalığım hala öyle yapıyorum
R_abia Deletedmom293 28 haftalığım doğum pozisyonunda ve çok aşağıda baskı yapıyor ayaklarımın altına 2 büyük yastık koyduk üste üste onun üzerine koyuyorum yükseğe faydası olduğunuda düşünüyorım
R_abia Deletedmom293 hayır lavoba harici kalkmıyorum serklaj dikişim var. Ama sizde her forsatta dinlenin
R_abia Deletedmom293 amin inşallah 🥰 sizinmi plesanta aşağıdaymış ? Evet öyle olumca doğum şekli mecburi sezeryan oluyor plesanta rahim ağzını kapattığı için ara ara kanama oluyormuş bende böyle biliyorum