Dün eşimle ciddi bir şekilde tartıştık. Çocuğu istemediğini söyledi 7 aylık hamileyim çocuğumu aldırmak hiç istemiyorum. Dünden beri bir yerler arayıp duruyor. Batum’u aradı bugün haber gelecek. O kadar çaresiz kaldım ki içim kan ağlıyor. Sabahı nasıl ettim bilmiyorum içim yanıyor. O kadar mutsuz ve umutsuzum ki. Ondan başka kimsem de yok ailem istemiyordu eşimi, şimdi kaldım böylece ortada.. halimi anlatamam sürekli ağlayıp duruyorum basıl yapacağım nasıl edeceğim alan yer çıkarsa nasıl aldıracağım yavrumu. Eğer çocuk olmazsa beni kaybetmezsin, olursa bir daha yüzümü göremezsin diyor. Onu o kadar çok seviyorum ki sarılmaya çalıştım dokunma bana dedi yanımda uyumadı. Gecem zehir oldu bu durumun düzeleceğini de zannetmiyorum