Bayanlar sizde iğnenin kapağını açınca bir iki damla dışarı çıkıyor mu neredeyse her açışımda bir iki damla dışarı çıkıyor tam 4 ml olmuyor içi birde artık iğneyi vurunca çok kanıyor bazen bu iğnenin sıvısı geri mi çıkıyor acaba varmı bu konuyla ilgili bilgisi olan acaba doktoruna soran