Çok teşekkür ederim canım.1-2 hafta öncesinden kasılmalarım başladı hafif hafif rahim doğuma hazırlanıyo diye çok aldırmadım.1-2 gün sonra düzenli olmaya başlayınca korktum acile gittim nst filan derken hiç bir şeyim yok maqnezyum verip geri gönderdiler.artık her gün tekrarlamaya başladı ağrısız kasılmalar ama doktor erken doğum riski falan hiç bi şey yok diyo ama artık hiss ediyodum ve hafif hafif adet sancısıyla gelmeye başladl kasılmalar 1-2 gün içinde belime vurdu onca serum derken durduramadılar sancıları 1 gecede 5 sm açıklıkla normal doğuma girdim çok zordu gerçekten çok hem hazlr olmadığln anda hem de sancı şiddeti fenaydı