Kadirvemalik Nasıl aldiniz öyle uyguna bende alsam kampanya mı nedir bu ne zaman bitiyor ? 😲 hayırlı olsun bu arada. Cok hoş 😍
honey Babuze benimkide geldi bugün, gayet güzel, ufak da değil ben ufaktır belki demiştim. Lacivert almıştım lacivert geldi hemde, bazı arkadaşlara farklı renkler gelmiş galiba :)
-emel- honey benim de lacivert geldi başka renk gelir belki demiştim ama istediğim renk geldi rengide gayet güzel 😊haber veren arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum
honey -emel- aynen bende haber verenlere teşekkür ediyorum :) valla üzerinde etiketi var 59,99 tl, biz aldık 10 tl ye :DD