Kızlar merhaba ben bugün çatlatma iğnemi yaptırdım bir tane yumurtam gelişmiş 22mm olmuş aslında Pazartesiydi kontrolüm ağrım olunca her ihtimale karşı gittim belki kendi çatlar değerlendiremem diye ve doktor iyi düşünmüşsün ağrının Pazartesi olmasını bekliyordum dedi ve iğnemi bir saat önce vuruldum Ağustos'un ilk haftası belli olacak bir tane yumurtam olduğundan olasılık düşük sizlerden benim için hem dua hemde 1 Fatiha suresini okumanızı istiyorum şimdiden ağzınıza yüreğinize sağlık 😘