Aytflz Kızlar ben 37 haftalığım aşırı derecede karnım kaşınıyor son aylar da normal mi bu kadar çok kaşınması bi de neden kaşınıyor bilgisi olan yazabilir mi
Buharaa Aytflz benimde cok kaşınıyor karnim ama çatladığı icin öyle öyle seninde catliyorsa ondan kaşıntı yapabilir cok normal
Mommi Aytflz evet bebek büyüdüğü için çatlıyordur bol nemlendirin ama zaten çatlayacaksa çatlıyor benimde sanırım 37 de oldu göbeğimin alt kıısımında