Canım yaaa bende bu postları arıyorum bilgilerinize benimde ihtiyacım var:( 12+6 da serklaj oldum şuan 13+2 yim 3 gün falan oldu yani. Ama benim o dikis atılan yerin geriSine kadar kaşıntım var. Olduğum günün ertesi günlerinde su geldi çok korktum 20 damla kadar diyim . Simdi sarı sarı bi akıntıya döndü arada bir su geliyor ben anlamıyorum simdi fitil kullanıyorum. Sizinde basına geldimi? Su ve sarı sümüksü akıntı