Öncelikle Allah herkesi yavrusuna sağlıkla kavuştursun şuan sizi çok iyi anlıyorum. Bende Perşembe acil sezaryan oldum 38 haftalık olmasına rağmen bebeğim gelişmediği için 2100 doğdu ve kan şekeri rahatsızlıklarınsöz konusu küvezde 😞 kan şekerini sabitlemeye çalışıyorlar anne sütü veremiyorlar sağıp götürsekte. 😞😞 Sizde dualarınızı eksik etmeyin Allah sağlıkla hepimizi kavuştursun inşallah 🤲🏻