Elifikraveannesi **Kızlar 24+3 haftalığız. Sağ tarafta yan boşlukta şiddetli, kramp gibi bi ağrı. Bazen sol taraf ağrıyo bazen sağ taraf. Kasıklarım da aynı şekilde. Sizde de aynısı oluyor muydu? Normal midir yani? **
Gulgulcan Elifikraveannesi Benimde bir gün boyunca sol tarafım çok şiddetli ağrımıştı acile gittim normal dedi rahimdeki gerilmelerden ağrı oluyormuş geçmiş olsun canım
AYsegulusal Elifikraveannesi cnm benim de olmuştu idrar yolu enfeksiyon başlangıç demişlerdi onun için ildç varmefi ama msğnezyum başlamoştı bi görün istersen doktora
EAK Elifikraveannesi bi bökbreklerine baksın canım doktorun ultrasonla.Hamilelikte annenin böbreğinde şişlik olabiliyormuş bu da ağrı ve kramp yapıyormuş.Geçmiş olsun.
Snmm41 Elifikraveannesi benim sol tarafımda şiddetli ağrı olmuştu böbrek büyümesi varmış tel takılacak 24 haftadayim suan. Bence doktoruna ilet bu durumu bı bakılsın
Elifikraveannesi Gulgulcan Benmki gece de vuruyor uykumdan uyandırıyor resmen. Sağol canım teşekkür ederim.
Elifikraveannesi Badevehande iki ilaç içiyorum. Gynoferro sanol ile decavit. Başka bi ilaç vermedi doktor.
EAK Elifikraveannesi ben dün ayrıntılıya girdim oradaki doktor sağ böbreğin şiş görünüyor ağrın var mı dedi yok dedim olursa mutlaka doktoruna söyle dedi.Önemli heralde ki öyle dedi.
_busra Elifikraveannesi bende 21 haftalığım sağ yan tarafım şiddetli ağrıyordu ürolojiye gittim sağ böbrekte biraz şişme olmuş bebek baskı yaptığı için dedi. Ağrın çok şiddetlenirse tel takarız dedi. O günden sonra korkudan sanırım ağrım kesildi 😊
Bsyldrmdlk Elifikraveannesi kendimi çok yorduğum günler benimde tüm gün sağ veya sol boşluğum çok ağrıyor. Yorduysan kendini biraz dinlen bence.
Duuyguum Elifikraveannesi karın da ağırlık olduğundan sağa yada sola yatınca yukarıda kalan kısma ağrı giriyor canım ben de de oldu sağa yatsam sol sola yatsam sağ arıyor dr a gittim böbreklerime falan baktı bi sorun yok şükür yan uzanırken. Karnının altına hafif destekleyici birşey koy