[bilinmeyen] selammmm😍 cnm bendede hep sağ ağrısı var. Bugün doktorum dedi ki. Sola yatmak şuan için farketmez ama rahim artık sağa doğru büyümeye başlıyormuş böbreğimiizi baskılıyormuş. Bebekle bi alakası yok dedi. Biizm sağlığımız içinmiş yani, aklında bulunsun sola yatmaya yavaştan alışalım😘