Bebegimin kordonu duseli 4gun oldu üzerinde kan birikintisi gibi bir parça vardı o arada beze degiyordu ama bu seferki kanamis bildiğimiz kan hastaneye gitmeli miyim acaba korkulacak bsey olabilir mi
Bu arada happykids uygulamasina sorulması daha uygun diyenler olmuştu oradaki anneler tecrübeli diye ama ben deki devamli hata veriyor hiç giriş yapamadim