Dehset bir enerjiyle 6da uyandm esimi kaldrdm kahvaltimizi yaptik is vakti gelene kadar balkon keyfi bile yaptik enerji doluyum ama bi o kadarda kasılmalar falan var karnimda 2gundur vardi ama bugun daha bir keskin kasılma var gecede dahil bebis yola cikiyor olabilirmi cok hafifim 37+0