ayseegul_20 Merhaba teyzeleri.bugun tam 9 haftalik olduk.artik belirtilerim yavas yavas azaldi bulantilarim ara ara kasık agrilarim oluyor.Sizce cinsiyetimiz ne olucakk en azindan bi tahminlerini alayim😊https://i.hizliresim.com/7BgZja.jpg
CanNurdan ayseegul_20 hiçbir şey göremedim ki 🙈 ama maşallah diyelim benim de o haftada mide bulantılarım azaldı 11-12. Haftalarda yine hafiften kasığının sağında ağro hissedebilirsin o da normal 🙃 ama şiddetli olmaması şartıyla tabi :) maşallah kuzucuğa sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
ayseegul_20 CanNurdan CanNurdan Resim açılmadı mı acaba🤔Evet belirtilerim göğüs ağrım falan azaldı çok şükür.Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Deletedmom0043 CanNurdan ben hamile kaldığımdan beri hep solum da ağrı oluyor hiç sağımda ağrı olmadı benimkinde terslik mi var 😅
Debussy83 ayseegul_20 belirtiler azaldıkça tribe giriyorum ben de çok pimpirikliyim allah yardım etsin. Bende 8+5 ama sat 8 mayıs
CanNurdan Deletedmom0043 bilmem 🙃 ben kendimde olanı söyledim 🤣 ben baya telaş yaptım da hastaneden geri gönderildim 🙈
Deletedmom0043 CanNurdan bebek sağa doğru yerleşmiş demekki benim ki de solda bir yerlerde 😌 benim öyle şiddetli ağrılarım hiç olmadı yada ben hissetmiyorum ya ağrı eşiğim biraz yüksektir 😅
Deletedmom0043 CanNurdan Benim de ilki düşüktü ilk haftalarda belirtilerim azaldı die birkaç defa gittim baktım bebiş iyi tutuyorum kendimi, ama eşim hadi şimdi gidelim dese giderim çünkü çok merak ediyorum bebeğimi 😌