Off offf diye başlamak istiyorum bu yazıya.. 37+5 haftalığız.. İlk bebişim acayip korku, stres, endişe vs vs bi çok duygu var içimde.. Eşimde bu hafta yok seminer için il dışına gitti hepten stres oluyorum.. Yarın kontrolüm var ve ilk defa onsuz gideceğim.. Moralim bozuk arada sırada sancım oluyor gibi tuhaf bir duygular... 😢😢😢😢😢😢😢