Bkr-efe 33 haftadayız aniden bi karında yumuşama oldu dokunduğumda semsert olan karın gitti yumuşak oldu ne olur bir şey söyleyin böyle olan var mı ?
gulcan1221 Bkr-efe bebeğin hareketlerini takip edin ona göre doktora gidip gitmeyeceğinizi saptarsınız.
ozgurhayalim Benim o haftada hep yumuşaktı canım. 35 de sertleşmeye başladı. Hareketleri normalse endişelenecek bir şey yoktur korkma
Bkr-efe ozgurhayalim hareketini hissediyorum ama çok korkuyorum yani semsert olan karın gitti yumuşacık olan karın geldi
Maryhoney Arada arkaya kaçıyorlar göbek deligin böyle eski haline dönüyor sanki korkuyorsun ama sonra geri gelir gobusunle oyna konuş onunla. Ben oğlum beni korkutma ses ver diyorum geliyor tepiklemeye😃🥰 35+5
Bkr-efe Maryhoney :) maşallah ya bende konuşuyorum hareket ediyor sıkıntı yok da birden yumuşayınca karın göbek kısmı boşlukta hissettim yani
ozgurhayalim Bkr-efe korkma canım günde 10 kere hareket ediyorsa hicbir sıkıntı yok der hep doktorum 😊
Gazell Yumuşak olması iyi birşey canım doktorum randevu zamanı karnıma dokunup iyi yumuşak diyordu gidince