Öncelikle bana doktora git demeyin zaten doktoruma mesaj attim ögleden sonra hastanede olucakmis gidicem simdi benim dun bildiginiz su gibi akintim geldi renksiz kivamsiz bildiginiz suydu enson devam edince doktora gitmek zorunda kaldim doktor normal vaajinal ultrason kullanmadi ama baska bi alet ile bakti tek kullanimlik rahim agzimi olcmüs o aletle bakarkeb zateb canim cok acidi neyse sonra karindan bebege bakti çok şükür Rabbime hersey yolundaydi suyunda sıkıntı yok dedi eve geldim ic camasirimda kahve rengi leke vardi ve hala kendimi silince geliyor agrimda var ama hep oluyordu o yuzden agriyi takmiyorum basina boyle birsey gelen oldumu tahrismidir bu arada 15+1 iz