Andre01 Merhabalar 17 haftalık hamileyim.. rabbim nasip ederse bir kızımız olacak.. doktor bu kontrolde bir sonraki kontrolüm iÇin detaylı ultrason yapılacağını söyledi.. detaylı ultrasona giren arkadaslar nerede girdiniz ve fiyat aralıgı neydi acaba..
Beyzanurlina Andre01 bende 17 haftalıgım 1 ay sonra gıdıcem detaylıya 😬 aşı oldunmu sen ben dun yaptrdım tetenoz aşısı 1 ay sonra 2. Doz yapılcak
madl41 Andre01 Canım genelde 300 le 650 arasında değişiyor 😊 ama bazı devlet hastanelerinde de oluyor yani eğitim ve araştırma yada üniversite olması lazım😊
Beyzanurlina Andre01 saglık ocagına danış canım kaçıncı hafta olur net blmıyorum gttım sormaya aşımı yaptılar
Ozican Andre01 tetenoz aşısı var evet ama bende 18 haftalık hamileyim beni haftaya salı çağırdı sağlık ocağı hemşiresi.Gebe olduğunuzu bağlı bulunduğunuz sağlık ocağına bildirdiniz mi ? onlar sizin gebeliğinizi izliyor ve aşı günlerinde çağırıyorlar
Andre01 Ozican cok tesekkürler yarın ilk iş aile hekiminin yanına gidip durumu öğrenmek. Gebeliğimi bildirdim ama beni arayan soran olmadı cünkü..
Ozican Andre01 bu arada 20.haftanızdan sonra sağlık ocağına gidip bebeğinizin kalp atışlarını sa dinleyebiliyorsunuz.Belki bilmiyorsunuzdur ek bilgi vereyim dedim 🙂🌸 sağlıklı hamilelikler diliyorum size 🌸