Merhaba arkadaşlar.. salı günü sezeryanla 38+2 de doğum yaptım.. Bebegim ciğerlerinde ki suyu atamadığı için solunum sıkıntısından dolayı yoğun bakımda.. sütümü sağıp götürüyorum hergun ama süt kanallarım tam anlamıyla açılmadığı için doldu ve taş gibi oldu . Sıcak su kompresi yapıyorum ama bana mısın demiyor başına gelip çözüm bulan var mı ağrıyor artık ve korkuyorum tamamen tikancak diye :((