Merhabalar .Bende yavruma saglikla kavustum şükür . Arkadaşlar sorunsuz sıkıntısız, ağrısız bir hamilelik geçirdim.anlayacaginiz kusmalarin disinda çok şansliydim .34. Haftada bebegim dogum pozisyonuna gecmisti .36 da ise kanala girmis her sey yolunda ve ben normal dogumu bekliyorum .sezeryan dan korkrugun icin kendimi hep normal doguna sartladim. Nst lere girmwyw basladim 37 de sanci yok holunda her asey devam . 38. Hafta kontrolunde acil sezeryan a girmek zorunda kaldim.kontrole gitmistik ancak benim suyum gitmiş hiç anlamamisim .Akintim vardi sulu megerse bebegin suyuymuş .Plesanta susuzluktan kireclenmis ve bebek 1 hafta boyunca hic kilo almamis. Suni ile dogum istedim ama doktorum hic acilma olmadigini bebegin oksijensiz kalabilecegini soyledi. Ve 2900 gram.olarak yavruma kavuştum. Her sey yolunda ve saglikli
Rabbim isteyen herkese nasip etsin💜🧿🤗