SevalK sizin söylediginiz ise direktmen tanimadiginiz bir insana karşı kırıcı bir üslup geldi kendimce, bilgi kirliliği vs , ufak bir yanlis anlasilmada veya fikir uyusmazlıgında insanlar eminim ki bilgisiz olmuyor, acıklama geregi duydum cunku yaptiginiz yorum beni sizi tanimadan kırdı neyse, hayırlı dogumlar inşallah size de.