Selamlar arkadaşlar, üye olduğumdan beri en zevk aldığım Doğum hikayelerini okumaktı benim biraz buruk da olsa yazmak istedim. 9 Temmuz tarihinde rutin kontrolüm vardı bebeğimde zaten 2 hafta kadar gelişim geriliği vardı o günde doktorum suyunun sınır olduğunu söyleyerek Doğumu başlatmak istedi ve kilosu usg a göre 2700 dü. 11Temmuz Perşembe günü İçin yatış verdi. Rahat ve hareketli bir hamilelik geçirmeme rağmen 9 ay boyunca hep düşünerek geçirdim panik evhamlı bir tipim ve o gece hiç uyumadan gittim neredeyse. Sabah 8 de giriş yaptık Doğumu önce Propess fitille başlattılar fitili saat 10 da açıklık muayanesi gibi yerleştirip saat başı NST ye bağladılar. 12 saat fitil kalıyor o süre içerisinde herhangi bir aksilik olmadıkça fitili çıkarmadan açılma bekleyecektik. Ama akşama kadar herhangi bir sancı yoktu doktorum propessin kuvvetli gelmezse suni vereceklerini söyledi. Akşam5 te 1 saat olmak üzere tekrar Nst ye bağlandım ters giden birşey vardı bebeğin kalp atışı düşüyordu ebeler panikledi doktorum geldi açıklık muayenesi yaptı vesadece 1 cm di. 1 cm açıklığa rağmen bebeğin kalp atışları düşüyordu acil sezaryan kararı verildi ve spinal önerdi. Bebeğin durumundan endişe duyuyordu.Saat 18:00 de kendimi ameliyathanede buldum nenolduğunu anlayamadan. Batikonlandım sonrası ise sırtımdan spinal iğnesini vurdular gerçekten damar yolundan daha az acı verici. Sakin olmaya dua etmeye başladım hep. Bacaklarımda sıcaklık hissettim ellerini bağladılar sonra acı hissetmeyeceksin ama çekiştirmeleri hissedebilirsin dediler. Başladılar ve gerçekten çekiştiriyorlar acı yok mideme bastırdılar bebek çıktı yanağıma verdiler Harika bir his💓 yarım saat kadar benimle uğraştılar sonra odama çıkardılar. Bebeğim 2150 kg doğdu. Çok küçüktü. Odaya çıktıktan sonra 5-6 saat uyuşuklukla yattım sonra ayağa kaldırmaya çalıştılar zordu itiraf edeyim gerçi hala zor hastanedeyim ve ayağa kalkmak için destek alıyorum. Yarın Allahtan birşey olmazsa beni çıkarıcaklarmış. Ama bebeğim yoğun bakımda 😞 zayıf enfeksiyon kapmış ve sütüm olmadığı için yetersiz kalıyorum emzirmeye gidiyorum gelmese de refleksleri güçlenir dediler ve mama takviyesi veriyorlar yarın durumuyla ilgili bilgi verecekler endişeliyim dua edin kendini toplasın çok minik çaresiz içim sızlıyor her zaman soğukkanlı olan ben gördüğüm an gözlerimden yaşlar gidiyor. Allah herkese yavrusunu bağışlasın kolay doğumlar nasip etsin. nasıl olacak ben doğuramam derken nasıl oldu anlayamadım bile .dualarınızı eksik etmeyin nolur bebeğim iyi olsun 🤲🏻😞 karışık anlatmış olabilirim aklınıza takılan soru varsa tabi ki cevaplarım bebeğim yanımda değil ve kafamı dağıtmak için bende sürekli okuyorum. 💙