Kızlar ben normal doğum istiyorum ama bugun ki bir konuşmadan sonra tedirgin oldum normal doğumda çok fazla kesildini 18 dikişe kadar dikişlerin çıkabiliceğini falan duyunca kormadım değil ama yakın çevremde kimsede o kadar dikiş yok enfazla 3 sizin kaç dikiş oldu iyileşme süresi nasıl oldu ve hangi doğum şeklini önerirsiniz